Och?

Asslicket har börjat! Vänta nästan på att nåt liknande skulle hända eftersom det börjar vara väldigt längesen nu! Det tråkiga blir att spendera sin tid i Jörn och vantrivas några helger i rad, det ultimata straffet om man blir sviken och verkligen vill straffa någon på värsta tänkbara sätt.
 På riktigt, jag sitter hellre i fängelse och blir plågad fysiskt varje dag i en vecka istället för att sitta i jörn och bli plågad psykist varje helg, då ma är där så känns det verkligen som att hjärtat går sönder bit för bit och det går inte å tänka!
Ett bra tecken att jag inte tänkt bo i närheten av det skitstället när jag blir äldre, kommer jag ens å hälsa på? NEJ!

Förövrigt en bra dag, vaknade på topp , jag och Emma drack kaffe och gjorde oss klara väldigt fort, var sen på skolan innan åtta, vi började tidigt men "4 rummaren" Det var inte så överkul, men bra tidsfördriv!

Kommentarer
Av: Emma

http://www.blocket.se/vi/15998505.htm?ca=2_s

Där är den, din blivande kisse.

2008-04-21 @ 17:27:18
Av: Kåggel

Katt!

2008-04-21 @ 20:29:08
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0