Ojojoj, jag är KoOl!

Jag tror bestämt att det var ett tag sen jag skrev, men det skiter jag i! Jag har annat föär mej, igår var jag och repade tillexempel, det var kul, och jag tycker faktist tt det gick ganzka bra! vi måste bara fixxa en kool replokal också, spelning snart btw!

Idag hade jag ett så vackert uppvaknande, nån smekte miin kind, denna "nån" är nåt som vi människor kallar solen. Klockan 6 var jag uppe och älskade allt!
Skoldage gick fort, jag och Emmis bara var allmänt koola hela dagen, utan Lisa dock.. Hon är sjuk och det är inte kul alls=(
Efter skolan kom Papi och Tobbe, vi drack kaffe och tjillade, sen ut och bilade, till Jula, en biltvätt hann vi också med, jag och Tobbe (mest jag) Satt och dunkade musik för att ignorera de läskiga regöringskrejerna som våldtog bilen. Sen iväg på A-torp och kollade på läskiga råttor.. eller ja, 1hamster och 2 gerbiler. Hamstern var nog en mördarhamster som ville döda mej, jag tror bestämt att den tänkte äte upp mina händer, men den ångrade sej i sista sekund.

Nu e jag hemma å kolllar på hockey, HV-LHC. Just nu står det 5-3!

Ååååh! Jag har träningsvärk i rumpan (På rumpan?) Det är så äckligt skönt!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0