Only when you tell me you love me you lie

Det är 23°C Utanför mitt fönster och fåglarna kvittrar.. PANG! =D

Musiken är på och jag dunkar backyard babies, ett grymt underskattat band må jag säja. Jag blev ju helkär första gången och är nog fortfarande nykär!.. Hursomhellst..
jag kan nog inte få nog av sömn, blir som aldrig mätt eller vad man ska säja. Somnade innan tolv igår.. igen, och var jättetrött då väckaren ringde kl 9 imorse. Sjåkt!

Det är skönt nu när sommaren är påväg, för det är den.. Om ni inte märkt det! Man har aldrig tråkigt, jag har hur mkt som hellst att göra nu och det är underbart, har inte haft på datorn efter skolan på väldigt, väldigt länge! Helt underbart, jag andas friskluft!

P.s Sommaren 08 - Wild & horny!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0