Orkeslös

Jag orkar verkligen ingenting.. nästan. Det är knappt att man orkar andas, vill bara ligga och ligga, men ändå så är det så tråkigt. Jag hatar dessa lägen! Jag har alltså drabbats av magsjuka, det går ju tydligen nu så det är inte så konstigt.
Det bästa med "sjukdommen" är att när den väl är över så känner man sej som en ny människa, helt renad!
skönt! Nu orkar jag inge mer.
Mamma skulle tydilgen ringa och be Simpan komma hit med cola, frågan är hur han känner för det? Jag fattar om han inte vill. Och jag orkar ändå inte vara speciellt trevlig.

Kommentarer
Av: A.

Stackare, hoppas att jag inte ha smittat, jag ha då iaf ints spytt, men har jätte ont i magen

2008-04-07 @ 17:28:41
Av: Kåggel

Krya på dig!

2008-04-08 @ 15:48:38
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0