Snart dax!

snart är det dax för mkt. Måde på kort och lång sikt! Snart är det dax att sova, snart ringer Erik, snart byter jag ställning, snart är jag less på ont i magen (trots att det blivit väldigt mkt bättre!) snart vet jag nån som är svartsjuk, snart sticker jag tillbaka hem igen, snart börjar skolan om, snart har jag prov, snart är det helg igen å då vill jag festa, för det var väldigt längesen sist känner jag. Snart kommer Simon hem, snart är det sommar och bäst av allt: Snart jag och mina favoritpersoner på Peace and Love!!!

Penis också, jag tror jag är kär!! Jag har hittat ett helt vrickat spel som jag föll för lite.
Och blogg punkt jävla se satan är världelöst är ju ingen nyhet, tänkte ladda upp en fin bild, MEN ICKEt!

P.s! Kåggan är nog en liten klant!


Kommentarer
Av: Kåggel

Det kan hända den bäste!

2008-04-13 @ 13:49:37
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0