Snart!

Partysugen som en hård penis som behöver någonstans att stoppa den, på riktigt, jag är partysugen! Och nästan helfrisk, eller jag känner mej helfrisk, fast jag har inte käkat fast föda på länge, jag har knappt snusat, vilket skulle vara en perfekt chans för mej att sluta helt, men jag vet inte. Det känns surt att bara kasta bort en hel stock då man just har köpt en. Njaa!
Kanske åker hem till stan igen imorron. Det känns som om det skulle vara skönt å vara hemma ett tag, kanske träffa nån söt kompis?

Snart har jag en helt ny bloggdesign dessutom, den ser typ ut som en liten bajs som ligger brevid en stor bajs, men det gör inget, den blir som mer personlig då. Det är ju bara jag som kan göra en värdelös design tror jag=)


Kommentarer
Av: Blandhåre

Jag kan komma till dig å sova om du är i stan, jag vill umgås!

2008-04-12 @ 00:53:54

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0