Sömnlös, annars konstiga drömmar

Äntligen så funkar blogg.se, det var på tiden må jag säja, jag läste att sidan bara skulle ligga nere mellan lördag och söndag natt, tidigare "idag" så var det Måndag och då funkade det inte att skriva.
Tur att jag inte kan sova då, så det blir att skriva lite här samtidigt som jag ser svenskt dubbade Harry Potter, den där sista, världlös är den.

Detta blir då iaf andra natten i rad som jag är utan sömn. Det är jobbigt eftersom jag inte vet vad det beror på. Eller inte inatt iaf. Igår natt så var det nog för att jag drömde en riktigt psyhco dröm. Min hyresvärd hade slagit av ALL el som fanns i huset (iunte ens mobilen funkade) bara för att dethade brunnit i grannhuset. Jag blev så rädd att jag inte kunde prata, stönade som bara fram fel ord hela tiden. Jag sprang runt och letade efter saker som inte fanns, och det läskiga var att då och då i drömmen så "lämnde" jag typ drömmen och stod å tittade på mej själv medans jag sov. Går inte å förklara hur läskigt det var att se sej själv ligga å vara jätterätt och sparka för livet.
 Haha, det är dumt nu i efterhand. Men jag tror att det bor en demon i mej. HÖHÖ Nej jag tror att det beror på febern.

Hursomhellst så hade jag en fin helg! Går inte å beskrivas, bara upplevas!
Jag var dessutom tillsammans med Johan i 1 dygn också, utan vetskap. Men vi gjorde slut som vänner. hihi
image129
Sötälsk Sid! (jag vet att det är en dålig bild)


Egentligen så kunde detta bli ett asalångt inlägg med en massa ilska, men just nu är jag för glad och lugn för det, får ta det en annan dag. Kanske imorron!

Kommentarer
Av: Kåggel

Det är nog febern ska du se.. Men mardrömmar är aldrig skoj :/

2008-04-01 @ 08:19:24
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0