Väntan!

Jag har kommit in i en konstig fas i livet, jag väntar och väntar på småsaker som jag vet ska hända och medans jag väntar så är jag så hyper att alla superhjältar kan slänga sej i väggen!
Ta bara igår natt t.ex:
Jag var småtrött men visste att jag inte skulle kunna somna om la mej, så jag gick upp och rensade ur min garderob.. Eller jaa, rensa å rensa, jag sorterade lite så att inte kläderna faller ur direkt man öppnar grderobsdörren. Sen sorterade jag i lådorna också. Nu är allt snygggt å fint dära. Nör jag gick och lade mej sen kring 3 så var jag full.. eller det kändes då som om jag hade fått i mej en stor mängd alkohol.

Nu sitter jag och väntar på att Simpus ska komma hit och skjutsa em mej, men han slutar inte jobba förrän 16, så nu har jag städat hela min lägenhet också, och fint blev det!
Nu är jag rastlös, funderar på att sätta på musik och spela luftgitarr.. Eller kanske se en film?

P.s - 8o!!!!!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0