Gästbloggare!

..okej folket .. gästbloggare i farten .. gissa vem. . .
 .. dagen före dagen dårå .. men vad faan. . chilla .. glögga. .. laga mat satan .. men rätt mysigt okk välda gott luktar julen ganska ..

 . .såå .. vad förväntas av julen .. kanske något enstaka paket eller har jag blivit alldeles avog mot allt julande å annat holliday typ .. har väl med åldern att göra kanske .. jag vet inte .. men det är kul å trevligt att träffas å äta . .mään. . mat äter man jue alla dagar ... å vadåå julmat .. köttbullar käkar jag ialla fall några gånger fler om året än bara på julen .. skinka har jag på makkan lite nu å då .. å allt annat med .. typ ..

tomten var det några år sen jag dödade .. eller ialla fall i sinnet. .. paket är bara kommersiellt å stödjer bara kapitalet .. uppskattning får jag utan paket. . typ .. alla dom jag älskar visar att dom älskar mig med .. utan klappar då ..
 .å granjävel finns i skogen om man nu vill se en sån .. .

 . ähh. . jag tykker om julen .. helt klart ... .båda av å till .. gillar inte galna folk som går typ i vacum på stan å ska julandla . .ser inget .. hör inte när man pratar till dom ens. .. träffade en tant på ica .. skulle handla drikkor å sorterade fint i en bakk dom jag nu ville ha. . då glider tanten upp vid sidan om å börjar plokka ur min bakk .. satan tänkte jag .. men sa vänligt. .. hallå .. hallå ... kan du vara snäll å inte plokka ur min bakk .. kärringen hade tunnelseende å noll hörsel .. fjärde gången jag sa hallå ... då kopplade det för henne .. hon bad generat om ursäkt .. frågade vart julmusten fanns. .å försvann .. sånt tykker jag inte om . . ..
finns massor jag inte tykker om med jul ... men just nu vill jag bara njuta å tänka på alla bra saker som finns med jul. ..

såå .. god jul på er alla. .. å glöm inte mössan
 .. .

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0