hej flickor!

Ja! Alla som läser min blogg är flickor, det är bestämt sedan innan ni ens föddes. Till och med de med penis som läser är innerst inne flickor!

Hursomhellst så har min helg inte bestått av så mkt annat än kärlek från olika håll. På fredag hade jag heldag med pappa, vi fikade med simon, gick på stan, köpte nya strängar (Ja, igen! Denna gång svarta) osv. Pappa vaqr tyvärr tvungen att fara hem sen, han skulle egentligen låna simons lägenhet, men ICKE!
Stackarn var tvungen stiga upp tidigt sen på lördagen å åka tillbaka in till stan igen, fett jävla onödigt!

På lördag följde jag med pappi till a-torp, det var anderstorpdagen (=Min lillebrors skola tjollrde om nåt) inte så överkul, men jag fick då träffa folk iaf. När jag kom hem fick jag umgåsd med mina små älsklingar.  Lisa for direkt efter Eurovision. Emma stannade däremot kvar över natten. Det blev lite av en nostalitripp då tv visade Atomic train och sedan Edward Scissorhands, fan vad jag älskar den filmen.

image160

Kommentarer
Av: Jennifer

Edward sissorhands är hot ;) haha
Charlotte hade ingen chans i esc.. vem hejjade ni påå? ^^

2008-05-26 @ 15:35:39
URL: http://www.punkie07.blogg.se
Av: Kåggel

Penisblogg..
Bara tjejer?

You dirty bastards!

(och du har inte varit på msn på typ fyra veckor? :/)

2008-05-26 @ 21:49:00

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0