In sävast

Er i sävast nu, åkte buss till >Lule halv elva imorse..
Gådagen var helt fantastisk, jag och mina två favoritflickor chillade, och hade allmänt trvligt!

När jag anlände i lule behövde jag inte vänta länge förrän mamma och peter kom och hämtade upp mej. Jag som bara trodde att det skulle bli en helt vanlig dag, eller en helt valig shoppingtur, men icket! Vi drog å käkade på frasses sen bara lämnade vi Lule.. efter ett tag fick jag veta att vi skulle på ikea.. wiie!

fick mej 2 temuggar, en laptopväska, 2 pår skor, en hylla osv.. Ska köpa ett cdställ och ramar nästa gång.. för det blir en nästa gång! Och bara på vandringen runt så råkade jag faktist sno med mej 20 st pennor också..

Sen tvärstack vi till Finland.. Jag såg en finsk hund.. cooolish! Var bjuden på fest i lule också, men jag avstår.. Muckfester kan spåra!



Naajs!

Kommentarer
Av: Kåggel

OLD!!1one på filmen : )

2008-05-11 @ 12:10:40
URL: http://www.kawgel.byethost13.com
Av: Emma

Sötälskling, vad tror du om en tälttripp i helgen?

2008-05-11 @ 17:39:34

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0