Jag är en riktig TÖNT!

Tänkte vara lika töntig som alla andra!

Har du pussat nummer 2
: Har ingen aning om vem det är, förmodligen inte. (Om det inte hair varit ett strul som jag har tagit nummret av för att sedan aldrig ringa tillbaka?)
Vad har du för rellation med nummer 20:  Automatisk kundtjänst - vi pratar hemsk sällan!
När ska du träffa nummer 30:
Carro - Imorgon på skolan om hon är närvarande.
Är nummer 8 söt: André- Ja det kan jag ju påstå, det är väl alla junkies?
Vad var ditt första intryck av nummer 33: Chrille- Pucko! Men sen visade det sig att han var en fin vän.
När träffade du nummer 9: André hem (samma som nummer 8) Inte den blekaste!
När ska du träffa nummer 14 nästa gång: Ante Å, snart hoppas jag!
Är du nära vän med nummer 13:  Anton - ja, en gång i tiden så skulle vi ju gifta oss!
Har du gått på bio med nummer 4: Alexander Å - Inte den blekaste, men vi är ju kusiner så sikkert då vi var små.
Skulle du kunna dejta nummer 5: Amanda - njaa.
Vad pratar du och nummer 45 oftast om: Emelie - träffas hemskt sällan, så typ vad som är nytt i ens liv.
Känner du nummer 1: Aina Renström - Så väl man känner nån som man har gått i samma klass som i snart en termin.
Skulle du kunna ge nummer 15 en kram: Anton - Jo, har förmodligen redan gjort det.

image151
VI ÄR FETT SNYGGA!


Kommentarer
Av: Emma

Vi är ju groteskt snygga faktiskt... Ps, vi ska lana i helgen tänkte jag=)

2008-05-04 @ 22:25:34
URL: http://emmamckie.blogg.se
Av: Kåggel

Är det telefonlistan som gäller?

2008-05-05 @ 00:49:42
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0