Knöll?

Min dag har varit llite från och till, men ändå najs. Aina lärde mej lite i matte som jag inte fattade nåt av, men nu är det lite klarare. Sen träffade jag pappa, vi drog på Jam och jag fick färgade strängar till min potarr (som nu för tillfället är en bas!). Dom var röda för er som undrar!
Efter det så besökte vi storebror, han bjöd mej på middag, Shnel! Sen rep, som gick halvbra, bortsett från att jag var knulltrött. Gick sedan en omväg hem, det var så härligt ute, mums!

Hemma nu och kollar på nån konstig filmish på deve.
Min nya vän.. Som jag nog är lite kär i. Han heter Karl och är glad.
Das strängs, mumma! för 180 spänn på jam så blir dom dina!

Godnatt!

Kommentarer
Av: Kåggel

180 spänn för strängar :|

2008-05-07 @ 00:31:27
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0