Love it!

Helt underbart! Idag är jag en av världens mest lyckligaste människor! Allt är bra och jag svävar som på moln. Af många anldningar, en av dom är att jag hade underbart kul igår. Spelning med världens sötaste publik som stekte och röjde. Love på er!
jag tror jag mår lite som jag förtjänar idag, för mycket stek och röj leder ju faktist ganska lätt till nackont, och det vill jag lova, att det har jag. Undrar  hur mina kompanjoner mår?
Efter spelningen fick jag en vibrerande snopptändare i handen.. Uuusch, jag som inte gillar dildos.

Cred till mina bandmates bara för att dom är bäst!

Nu skola. kom en timma för tidigt för att göra nationella, och vet ni vad? Det ska inte ens öras förrän sen idag!? KEEWK! Men jag älskar iaf!
image158
Puzz

Kommentarer
Av: Jennifer

Joo jag vet :( Men var hos linus och han bjöd på middag så såg jag på klockan att den var 20 över sex...och jag antar att ni inte spelade i 20 min?..suck.. men men
gick d bra då? :)

2008-05-15 @ 12:16:33

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0