Spanska

Fan, har varit nervös öcver "det stora spanskaprovet" nu ända sedan jag fick veta det. Pluggade som en tok igår, nu är det gjort och jag tror jag skrev på i stort allt och det var hur lätt som hellst.

Var med Jenny igår, hela dagen/kvällen. Vi solade, så jag är brun, brun, brun.. Känns det som iaf. Tror inte att jag behöver sola mer. Nu när det är så fin väder ute så är det ju lika bra att vistas där. imorse var det 30 grader hos mig.. Fan va nice.
Efter solningen drog vi å tjacka kebab och sen for vi å träffade Antoni, han har som förändrats på något sätt.. Till det bättre dock=) Träffade även Fredde, han var likadan som han alltid varit.

Hihi, jag kan GH nu.. eller ja, kan å kan.. Lite iaf, jenny tyckte att jag ar bra för att va första gången iaf.  Hade då iaf jättekul igår! Tack babe.. Och alla andra också!

Bara för att jag var på så bra humör i morse så tänkte jag faktist plocka varsin gul blomma åt mina små sötnöss.. Men ja skippade det för att jag var lat, och jag hoppas att dom ändå vet att var och en av dom är solstrålar i mitt liv!
Puss på allt levande.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0