Älsklingen kommer!

Imorgon kommer min älskade älsklingspotarr! fyfan så underbart. Jag ska se till att snigla sönder den innan Mathida tar sin chans att hångla upp den.
På tal om en annan älskling. Vilken fin karl jag har som kommer och tvingar i mig sallad från max då han fått veta att jag inte får behålla maten. Hur ska jag klara mig utan en sådan snutt?

Imorgon blir det fullt upp för mig:
Börjar kvart över åtta med Svenska, där väntar redovisning.
Klockan 11 blir det Oden dr jag ska sitta och snacka skit i ca 1h, efter det gympa. (tack och lov för bara 2 lektioner!)
Efter gympan ska jag möta pappa på stan, ska boka en klipptid åt honom och JA! vi ska hämta min snutt. Efter vi hämtat ena snutten så ska jag hämta min andra snutt ovh försöka hinna umgås med honom så mycket jag kan. fan, 4 månader utan honom kommer att göra mig galen. hejja permis. typ kring jul och ny¨år och sedan någon månad efter det. Jag är rädd, så rädd. Kommer nog inte att klara mig!

Kommentarer
Av: Mathïda

Jag ska springa på jam och slicka på den INNAN du hämtar den



och dessutom kommer du att klara dig skitbra för du är bra skit!

2008-11-12 @ 09:25:31
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0