Finfint!

Bajs, hej allesammans!

Jag har alltså lyckts somna tidigt nu flera dagar i rad. Eller iallafall två. Jag äger!

Nog för att min söta pappa ringde och väckte mig 22:30 inatt och skulle slöprata, då hade jag egentligen redan somnat, men det gick fort att somna om igen sen iallafall.

Det känns inte direkt som att jag har såmycket att berätta här, fick 2 ST oväntade samtal igår. DÅ jag var på skolan ringde en viss herr Gustav Kejving, trodde inte ens att han levde? haha jaja han var då mest bara ute efter pengar.
 Slutet av repet så ringde min älskade pluttinuttiga Klas, första gången på snart en vecka som jag fick prata med honom, det känndes bra, omen vi båda tyckte att det kändes konstigt. Fick veta att han inte skulle få någon permis. Det sög. Jag vet inte om jag kommer överleva det.

ajja, puss på livet ändå!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0