Fullt upp idag?!

Jo det har jag faktist haft, somnade mellan halv fem och halv sex. Kring fyra skickade jag ett gnäll-sms till mamma som fick så lov att ringa och sjukanmäla mig bara för att jag inte sover. Hur som hellst så ringde hon mig kring 10 för att på minna mig om Oden-mötet. Idag har jag alltså:
  • Vaknat
  • småstädade lite
  • Sprang på Oden
  • Ringde och tjatade på att pappa skulle komma tidigare till stan (det vet vi ju alla anledningen till!)
  • Sprang och flännade till mig en klipptid åt far som tack för den fina julklappen (som jag skulle få efter klippningen)
  • gock runt och shoppade en massa i väntan på pappa.
  • Pappa kom och vi gick till frisöern. Gissa om jag var något stressad på frisörskan, kändes som att jag satt och väntade i evigheter fast det bara var en halvtimma.
  • Sedan var det dags för att hämta ena älsklingen. Skulle slita upp dörren till Jam.. VA?! LÅST! "Lunchstängt mellan 13-14" Helvete, klockan var ju en minut i två. Jag slet några extra gånger i dörren för att vara säker. Sen hör jag Salle bakom oss, och han hade räddat min dag! Väl inne på Jam så hängde min älskling och bara väntade på att få komma och mysa med mig. Det fikk den ganska fort. Så nu är jag en stolt ägare av en Fender Squier Telecaster Obey, MUMS!
  • Åkte sedan å hämtade min prins, vi var tvugna att gå från lassa till mig, och han fick träningsvärk, hihi stacke! Myste, pratade, myste och pratade och pratade. Sen kom Inger och hämtade oss, vi hämtade ut medicin och for sedan hem till dem, myste, åt, packade, pratade, handlade, pratade, myste. Det slog mig inte på riktigt att han skulle åka förrän v satte oss i bilen och var påväg hem till mig. Jag ville gråta, han ville gråta. Jag hatar att tycka om någon, jag hatar att inte få träffa någon jag tycker om.
Nu sitter jag här med en sprillans ny gitarr, lycklig över den in och ut, samtidigt olycklig där inne. Nu är det dags att ducha och sjunga ännumer för att lindra det onda.

 

Kommentarer
Av: Jennifer

Va? men va händer :S

Får du inte träffa han någe mer? :(

2008-11-13 @ 13:49:04
URL: http://punkie07.blogg.se/
Av: Hannes Holmqvist

Kanske mindre viktigt just nu, men vad är det för gitarr?

2008-11-15 @ 17:58:42
Av: Shiet

Jennifer: Jo men inte på ett tag, det är komplicerat och svårt för en utomstående att förstå



Hannes: Står i tidigare inlägg

2008-11-16 @ 00:16:23
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0