I can feel it!

Hemma i jörn, drar snart till stan. Spelning ikväll på käftsmäll och jag förväntar mig att alla kommer! Hoppas även att Elin är friskare tills ikväll, hon verkar inte alls frisk =/
Har fått mig ett par riktigt sexiga, pedagogiska glasögon också. Eftersom mina linser hela tiden dissas så stal jag pappas, som han hade då han var typ tölv, och de är perfekta för mig! hiiiii.

Min älskade pussgurka ringde igår.Han mådde bra, men jag saknar honom. Han har varit så duktig nu i 1 månad, och jag kan säga att jag är en riktigt stolt flickvän! Det är jobbigt just nu, men det är lika bra. Jag är faktiskt lycklig ändå=)
Flickor: Var och när möts vi iquell?
Bandmates:  när möts vi iquell?

SEXBRIST!

Kommentarer
Av: Elin coolgirl

Hoppas ni får jättekul ikväll iaf =D

2008-11-22 @ 12:12:59
Av: sandra

sry men ja kan inte komma ikväll :/ har inte råd att åka fram och tillbaka me buss från btk :( men hoppas ni klarar er endå, lycka till ikväll och ha de så roligt :) <3

2008-11-22 @ 15:05:44

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0