Jag har haft sex idag!

Och det var undebart, välbehövt, skönt och vackert! Hihih! Den funkade!

Nej då, tllbaka till bloggvärlden? Kanske. Ny design har jag också, vet inte om det är en keeper eller, kanske bara tillfällig? jajaj får se. Jag har feber, det suger, har mkt att göra imorgon. Ska på skolan och fixa resten av APU uppifterna, sen blir det spelning i Kåge.
Ni har missat att vi spelat in Insanity förresten yeey, det var mysigt!

Hoppas Klas får helgpermis, annars måste jag till Jörn.

Klas är bäst, pusspusspusssnuttegull! (HA")
.


Hej jag heter Lina Åström och jag gillar bröst och bajs!

Kommentarer
Av: Emma

Hej, jag älskar dig med.

han ska bara få tjollra av sig först

2008-11-06 @ 20:29:51

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0