Mangel!

Dags att avsöja den stora hemlisen? Näe!

Fet spelning igår, har inte haft så roligt på länge! Dessutom så gick själva spelningen bra, wooho. Stod på scen och dansade som en haschtomte, helt borta p.g.a feberyran, haha varken jag eller Matida var speciellt hela, KRÄÄÄÄÄKAAA! Blev även erbjuden att spela i ett till band, ett knasigt mangelband?, känns spännande, men får väl se om det blir nåt, än så länge är det mest lite snack. Men ändå sjukt peppad!
Allt e pepp, pepp, pepp!

Det blev att sova länge idag, det behövdes, har fett me feber, inte najs. Min kära grabbs bror ringde och väckte mig, frågade om han skulle komma å hämta mig eller nåt? Men det gick ju inte, jag var i Jörn, men jag är hursomhellst bjuden på middag där imorgon, NAJS!
Nu är det kisstime!

Kööössh!

Kommentarer
Av: mathida

HAHHAHAHHAHA FAN XD

BLURK!

2008-11-09 @ 01:02:44

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0