Om småpojkar som busringer

Haha, småpojkar! Kom precis på att det var nån som ringde från dolt nummer, jag svarar och på andra sidan luren är det en kille som knappt kommit i målbrottet. Han påstod sig heta Chrille eller nåt? Han undrade iaf om vi kunde hitta på nåt då jag är i stan, hahahah jo sa jag. Man vet ju aldrig vad småpojkar kan hitta på för kul. Hursomhellst så gav han mig hans nummer, om det ens var det. Det var typ:
-"073"
-mmmm (*skriver INTE ner*)
-"bla bla bla"
-"mmm" (skriver fortf. inte ner)
-"blablabla"

Men allvarligt NEJ! Man växer väl ifrån att busringa då man är 10? haha jaja, de får väl ringa bäst de vill, jag får mindre tråkigt och det kostar ju inget för mig.

P.s. Min bror är här med Loppan, shit! De har köp sånadär djurplågartröjor åt henne. Sånna hundar som Loppan fryser inte, de har päls så det räcker och håller sig värmen bra. Det hade varit en annan sak om hon hade varit en chihuahua eller sånna som nästan inte har nån päls. Ja, jag orkar då inte bry mig.

Kommentarer
Av: Kåggan

Det var antagligen krille mckie som ringde?

2008-11-09 @ 01:57:09
URL: http://bennybrottzling.blogspot.com
Av: Shiet

Kåggan: Nej det var det inte, han hette nåt konstigt i efternamn och pratade annars än han.

2008-11-09 @ 19:44:10
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0