Trask, Stamp, Patrask

Min dag har varit tråkigast i världen. Den har väl bestått av att sjunga, duscha, gjort en jävla massa skoluppgifter, sjungt lite till, fått finfrämmande, sexat sönder finfrämmandet, repat, vandrat runt en massa, sjungit lite till och spelat en jävla massa dataspel.
Det suger att vara febrig, känner mig inte helt 100, vilket nog betyder hemmadag imorron också. DÅ ska ja städa, min käre hyresvärld kommer nämligen på besök. (Honom ska jag inte sexa!)
Men besöket jag mest troligt får efter honom ska jag sexa sönder, måste passa på nu innan sötnosen åker. Usch. Inte länge kvar nu och jag vill inte räkna dagarna. 4 mån.. Fan, men det är nog bäst så. Innan Klejs åker så blir det att handla in dirverse sexleksaker åt mig så jag inte blir allför odräglig. Tur att han får permis =)

I Helgen blir det Lule (Zanna, ring om du är där och vill hitta på något!), fick veta att Petter ska komma och sova hos oss i helgen, fan. Jag hatar ju honom! Hur som hellst så blir det julklappsshopping. Så jag vill ha önskelistor av mina nära små sötloppor.


Snart borde den väl komma? SALLLE?!?!?!? Ring nu för fan!'


Javisst ja, nästa helg så kommer lilla Alf, den lilla sötnosen ska flytta in och jag lovar han FÅR sova i min säng. (Notera att jag fick döpa honom.. Rabblade upp en massa smeknamn för olika doger, men ingen gillade mina namn, kom då på att min son ska heta Alf, och eftersom jag inte ska ha barn så fick vovven heta det. Alf>Affe>Amfetamin, *HAPPYFACE*)

Jag vill göra nåt, åka bort. Allt i denna stad är ju så grått och trist, jag behöver förändring i mitt liv. Kan ju inte ligga hemma i feber som en annan lodis och sjunga en massa! Jag hatar dig!

Klas, jag vill skrika ditt namn så högt att jag blir stum, jag vill dö för dig!

Nu vill jag se barnfilmer!

Kommentarer
Av: Zanna

jag ringer på lördag så styr vi upp något :D

2008-11-11 @ 02:26:16
URL: http://zazzy.blogg.se/
Av: Shiet

Zanna: Kenowners!=)

2008-11-11 @ 14:13:48
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0