Bängen tråldade

haha egentligen måste jag ju erkänna att draman i mitt liv skulle kunna mätta minst 17 dramaqueens. haha nej men allvarligt. Träffade Klas det första jag gjorde då jag kom hem, eftersom jag inte käkat nåt så sprang vi på macken å köpte korv, när vi börjat gå från macken inser klas att han är jätte-pez-sugen, så vi ringer till Peter som tar Klas bil och kommer å skjutsar oss till karamelltåget. Vi drog en raggarsväng, runt runt i stan en stund och skulle sedan hem å lägga oss. "Hej Lina.." Vem väntar utanför mig? Jo, det blev knas och bängen trålade. Förstår inte hur de orkar stå utanför mig å vänta för at ha ett "behövligt samtal", men de var söta . Det var bara lite jobbigt att sitta i en bil med två snutar så länge. Jag var ju räääddd.

Haha vilket jävla pådrag det blev. 2 st pratade med mig, 1 med Peter och 2 st med Klas plus att den målade bilen kom smygande men vände då de såg att det redan fanns två bilar på plats. Minst sagt sjukt!

Drar på skolan efter lunch, fett!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0