Det är porr på G

Om jag nu dör så vill jag bara säga att jag kräks på världen!

Lisa va förresten en sötnos som bjöd på middag idag, fick även träffa Elin"wilddiva"A, det var mysigt med skvaller ocg liknande. Imorron blir det skola.. igen. Har endel att ta igen nu efter min mors bravader, sen så har vi obligatorisk föreläsning om missbruk. ojojoj.Emma drar till fjollträsk, hon ska vara storshopparn, hoppas hon får det mysigt!

Det gör ont i hela mig av saknad, snart sväljer jag en hel burk med piller för att lindra allt. Klas min bejb, jag saknar dig så jag bara vill dö. Kom hem snart!

Ska hem till Jörn i helgen btw, känns faktist rätt så skönt att åka dir och umgås med min krymplin till far. Har tidigare varit skeptisk till idén eftersom det är ett skitsamhälle med skitfolk och jag har inga vänner där, men vem tackar nej till att bara ligga å vara vidrig? Ligga i en soffa, svettas, fisa och rapa.. det är ju helt underbart egentligen!

P.s JAG ÄR TOPLESS

Kommentarer
Av: Jennifer

Glöm inte att jag e kvarglömd här i hålan :P

2008-10-24 @ 15:45:58
URL: http://punkie07.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0