Det gjorde mig lycklig

Jag kna inte påstå att jag inte är lycklig, men n'r jag jämför nutidens Lina med Lina i sommras så måste jag bara säga att jag aldrig varit så lycklig i hela mitt liv, på riktigt! Om alla fick känna som jag (m.fl?) kände då så skulle nog världen vara en bättre plats! Fyfan vad jag vill göra om det.


Had wild dreams
Walkin' the streets
Hell, we were young
Never looked back
So we took our dreams
Ran like hell
Lived our youth
From the wishing well
Me and the boys
Made a pact
To live or die
No turning back
Scarred for life

Saknar Klas, usch vad det är jobbigt!

Kommentarer
Av: Jennifer

hehe :] joo det är bra med mig. Finns inte så mkt att göra nu för tiden men :) vi måste ju hitta på något nån dag! Ring mej när då får tråkigt ; ) haha ^^ kram

2008-10-29 @ 12:43:34

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0