Så bra allt kan kännas!

Jag är så kär, och känslorna blir bara starkare och starkare! Jag har aldrig känt såhär någonsin, nej känslorna har bara bleknat dag för dag i mina tidigare förhållanden. Trots att omständigheterna är som de är och trots att du är en buspojke som gör saker som du inte borde så känns det just nu som om jag aldrig vill släppa dig! Allt kommer att lösa sig, det vet du!

Som ni kanske förstår så har jag hälsat på Klas idag, allt var så fint, det kanske inte är så coolt att överrösa varandra med pussar å kramar på ett sådant ställe, men ibland måste man unna varandra sådant. Det känns även skönt att veta att hans mamma och pappa vill göra uppoffringar för mig och slösa pengar för min och Klas skull. NU ska jag leta efter ipods åt min prins så han slipper ha så tråkigt där han är.

Allt blir bara bättre och bättre känns det som! L+E, jag saknar er!!

Kommentarer
Av: Jennifer

Naw det är så det ska va ;) är glad för din skull ^^ vars håller du hus nu?

2008-10-28 @ 00:59:53
URL: http://punkie07.blogg.se/
Av: Sue

Vad mysigt det lät. Var länge sen man kände så :) Njuta av det!



Om du sugen på en ny bloggdesign kan du kika in på min blogg. Jag har Designutlottningar. Du kan ju strosa in och kolla om det är något för dig!



kram

2008-10-28 @ 01:16:25
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0