Min Rosa Haschpipa

Usch så svårt det är att sova om nätterna, dels för att jag inte är trött, dels för at jag är orolig och föur att jag saknar min Klas. Dagens schema är ganska fullspäckat. Drar snart till stan för att få träffa min prins, sen ska det käkas och sen rewp, pepp!

Drömmar är ganska koola, ta bara för några nätter sedan exempel: Jg bodde i ett stort hyreshus någonstans i Norrland tlllsammans med min pappa. En dag får jg för mig att jag ska springa och hälsa på mina suspekta grannar, som bor kanske 10 st i en etta som samtidigt är deras affär som de äger (men de har aldrig öppet). En tjok tjej (som var typ ledaren i kollektivet) ville att jag skulle göra ett test så att jag skulle få bo dä mrd dem. Jag skulle röka en ciggarett inne.
Alla som bodde i den lilla ettan tänder varsin ciggarett och jag tittar med rädsla på tjockisen. Hux flux så knackar det på dörren men ingen våar öppna, dåsticker helt plötsligt pappa in huvudet igenom brevinkastet (nu snackar vi hela huvudet!!) och säger något i stil med "Vi har ju sagt att ni inte får röka i lägenheten!" Då kommer det fram att pappa tydligen är hyresvärd. Jag blir självklart sur och bestämmer mig för att flytta in i kollektivet och jyst som jag ska börja röka ciggaretten så känner jag att jag sitter på något vääldigt hårt och vasst, jag sticker ned handen och finner en magisk, rosa, haschpipa som luktar så underbart.
Tro mig, jag ville inte vakna!



Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0