Vet inte vad jag ska känna!

Tror att det var ett tag sen jag skrev nu känner jag, tror jag iaf? har ingen koll alls. Vet knappt vad det är för dag längre. Det är jobbigt att vara hemma från skolan i feber, känns dock bättre då Klas är med mig, känns dock inte så bra att han inte mår bra heller. Egentligen hade vi nog klarat oss utan varandra dessa dagar. Eller hade vi det egentligen? Vi sover i stort sett hela tiden, men jag vill inte sova utan honom, inte nu, kanske inte någonsin? Speciellt inte efter vad som hänt nu senaste tiden.

Känner nästan att jag måste be om ursäkt för att jag blivit så tjejig på bloggen, men det kan inte hjälpas. Det pirras och kittlas hela tiden. Ta som bara igår när han frågade om vi skulle flytta ihop, jag frågade varför och han kom upp med en massa bra anledningar, den finaste var "då kan vi vara en familj, jag, du och Sid" Jag ville smälta. Men gott folk, tro inte att det är tjoff, plupp direkt. Nej vi vill inte skynda oss fram så mkt (inte då förrän han fixar en annan säng). Men nästa gång vi åker till Lule så skulle han prata med mamma (som förresten avgudar honom)

Har äntligen laddat ner desperate housewives season 2, det blir att se på det efter Klas kommer tillbaka från läkaren tror jag, miwhii, sen ska jag ha sex med hans penis!

PUSS!!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0