Wow vilka dumma funderingar

Det är synd att min bror har sagt upp kontakten med mig egentligen, har så mkt att berätta men ändå inget att säga honom. Undrar hur sjutton det blir i framtiden, påhögtider och liknande. Nej jag ska inte flänna, han har gjort sitt val och jag accetperar och förstår det.

Det pirrar i min mage. Jag har så många blandade känslor i mig så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag är så otroligt nervös, samtidigt som jag är kär, glad och ledsen på samma gång. Det är ganska fränt..

Har ni förresten tänkt på att de flesta krejjer som finns på jorden har en grön nyans, sånna saker är ganska Coola, jag undrar vilken färg insidan av min bröstvårta är?
En annan sak jag tänkte på att "hormoner" är bland det fulaste ord som finns på vår planet, hur ser ett hormon ut?

Kommentarer
Av: Kåggan

http://www2.skolor.pedc.se/dekanen/biologi/Earb/manniskan/hormoner-filer/image002.jpg



Så ser det ut, ungefär.

2008-10-26 @ 02:34:17
URL: http://bennybrottzling.blogspot.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0