6mån

det är den 24 idag. 3mån kvar  till julafton, 1 dag till löning och 6 mån kvar tills jag blir vuxen. Det känns inte så coolt alls. Hade kunnat jobba idag, de hörde av sig från hotellet, men jag gick skola.. fan, jag vill ha pengar, mkt pengar!

Kände mig väldigt nere igår, det var längesen det var såhär, men så kom en riddare i skinande rustning som tog hand om mig hela kvällen. Känns bra att veta vart man har folk.

Tillbaka till skolan idag då, känns bra att träffa flickorna so  rä superplushjärta!

snart väntar gympa, sen kommer pappa ¨å hämtar mig för lite umgänge. Känner att jag måste åtgälda mitt otrevliga humör i måndags, han slösade pengar på mig och jag kräktes nästan. stacke pappa,  plus att han köpt en ny jacka åt mig, hihi. det är fint!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0