Another Piece of My Heart

Oja!
Jobbig dag idag, men jag lever. Hann sova 10 minuter efter skolan. Somnade till American dad afsnittet som älskemma skickade idag, hihi Emma 'r en sötnos!
Hann träffa Klas på lunchen också, kom för att prata, gulle! Hur kan man inte tycka om den människan? "Jag tycker om dig jätte mycket, även om jag är jättedålig på att visa det, förlåt." Han visar det, tro mig! Hoppas han kommer ikväll.

Känner att jag snart borde städa, dammsuga osv. men jag orkar inte! Jag är ju naken, kan vara spännande att städa i ingenting. JO, det är precis vad jag ska göra nu.

Imorgon blire tjejkväl, peppad på att bara mysa med mina sötflikkor!
 
Janis Joplin - Piece of My Heart

I want you to come on, come on, come on, come on and take it,
Take another little piece of my heart now, baby,
Break another little bit of my heart now, darling, yeah.
Hey! Have another little piece of my heart now, baby, yeah.
You know you got it if it makes you feel good,
Oh yes indeed.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0