Gårdagen var speciell

Känner mig helt slut efter gårdagen. Egentligen var det inte speciellt jobbigt eftersom vi låg här hemma och latade oss ett bra tag innan vi drog iväg till Ian. Lagom fulla, lagom lada, lagom trötta. Vet inte riktigt vad som hände igår. Kändes som de flesta var ledsna, kändes inge bra alls, men jag älskar mina vänner!
Var då hursomhellst helt slut då vi kom hem till Klas, somnade kring tolv och vaknade av en ringade dörr. Låg sedan och myste till fyra, sen skildes vi åt för ett tag. Men inom bara ett fåtal minuter blir det myspys igen, jag längtar!

Trött, trött, trött. måste snart börja plocka bort alla tomburkar osv. JAG ORKAR INTE!
Funderar på vad vi egentligen ska orka göra ikväll. Jag hoppas på tjål! FNIZZ


På party hos Torkel i sommras

Kommentarer
Av: emmis

Du är det bästa jag har, längtar till imorgon, då är det du o jag! tjåla hårt

2008-09-13 @ 19:53:50

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0