Nu igen.

Tillbaka igen. Helt slut och vill bara sova. Kan bero på att jag var tvungen att slita upp en viss latmask klockan 5 i sex imorse? Men han va duktig, första morgonen i veckan som han inte försovt sig. Bra jobbat! Men sen blev det tomt, men fick nog med pussar så jag klarar mig till imorgon förhoppningsvis.  Annars har jag ju sötemma som tur är, henne nekar man ju inte en puss. hihi!

Nu.. en lektion kvar, som börjar 14:00, så jag har lite tid att döda. Sånt man får leva med. Sen kommer pappa, då drar jag, emma och han iväg å handlar, tror jag.. Ska väl förhoppningsvis käka ute också, sen filmkväll dä vad som hellst kan hända. jag är pepp!, och pank. Har köpt en ny hatt för mina sista pengar, men det var det värt!


L'gger upp mysbilder sen! PUSS!!PIJD

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0