party, mys!

Godmorgon!
Hade en underbar kväll igå med en underbar flicka. det blev ingen lång kväll, såg idol, en film, sen somnade vi framför tvn. Men mysigt var det iaf, drack var choklad, åt mackor och tände ljus. Romantiken finns i luften=)
Jag är lycklig!
Emma for mitt på dagen nån gång, hon var sjuk och mådde inge bra alls, stakke lillan! Hoppas hon följer mina råd om tjocka täcken, te och tjocksockar!

Klas skulle ringa efter jobbet, han ska nämligen med på min klassfest, håller tummarna på att allt ska gå bra=)

har precis duschat, känner mig ren och lite fräschare, ska sätta mig ner och se desperata hemmafruar strax, ska bara tj¨ålasönder msn lite till=)

Lina - Parysugen/Myssugen!!

Kommentarer
Av: Anonym

Fy så söt=)

2008-09-12 @ 15:45:38
Av: Jennifer

De e braigt att du bloggar igen ;)

Kram!

2008-09-13 @ 15:44:20
URL: http://punkie07.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0