Pepp!

Idag är det fredag, det märks på atmosfären må jag säga! Känner mig mkt piggare idag än vad jag gjort någonting i veckan, har dåligt samvete över att det mesta gått ut över de jag tycker om. Men det åtgäldades en aning igår då jag och Emma körde på myskväll. Skulle egentligen kalla det tjejkväll, men Klas förstör alltid dem.
Emma var duktig å hoppade upp imorse eftersom hon skulle på möte, medans jag låg kvar och latade mig till sista sekund.. Typ.
Peppad är jag då på livet! Har upptänkt att man kan köpa 1,5 liters Ramlösa på hemköp för bara 3 spänn, det är lite lycka! Själv köpte jag 4 st igår, och mer ska det bli idag!
Men först så har vi spelning klockan 16:00. KOM! Efter spelninge blir det nog myspys med Klas. hihi!

Kommentarer
Av: Jennifer

Vem e denne Klas? ^^

hehe :]

2008-09-26 @ 20:05:52
URL: http://punkie07.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0