Söndag

Idag borde jag få ett grattispris eller nåt!
Har varit med Klas hela helgen, eller ja vad ska man kalla det? Igår sov han till 17:00 medans jag vaknade 11. Blev då less och satte mig vid datorn. "Vaad göör duu?" Då vaknade han äntligen..halverst. Sen blev det middag på max, träffade Jeppe och nån bajspackare, drog på caféet, sen for vi vidare på partaj hos Jonas (om det var så han hette?) Hade väldigt intressanta disskusioner med Katarina, kändes bra, det var då trevligt iaf. Provade kosekenkorva för första gången.
hahhahahaha cooooolt!

Fick träffa Klas pappa också, ojojoj, nu har vi kommit långt, han åt lunch med min pappa idag också. Vad ska man säga?
Nu är jag i hamn med mina flikkers, vi ska busa med spicegrilsskivan, woohoo, pepp!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0