Hej skolan

Läget?
Jo, det är fett mycket barnprogram på tv denna morgon, jag är inte sen på att titta, fast det känns som om programledaren är smått utveklingsstörd.
Jag är alltså hemma idag, jag tyckte att det kändes onödigt att gå till skolan. Dels för att vi ändå inte gör nåt, och då är det fan inte värt det, och dels för att mitt knä går mot sämre tider, och då poppar frågorna upp i mitt huvud. "Är det värt att anstränga knät för att gå till skolan, för att göra en massa skitsaker och ändå sluta direkt efter lunch?!" Svaret på den frågan är "Njet!"

Så nu ska jag chilla, fast jag borde köpa frimärken och posta ett antal brev.
bajs!


NEJ NU ÄR DET ALLALLALLOOOULA på tv!





När jag var femtom var jag grymt fjortis, coooool tjej<!!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0