Med ett vinglas i handen

Diskuterade lite med min far idag över telefonen, det var ett bra samtal, fast jag inte minns ett piss av vad vi sa.
Och det fantastiska vädret, myspys idag ute i solen. Ville shoppa, men det blev inte av. Imorgon däremot ska ja... iallafall titta litegrann, och fika med sötalexpalex.
Klas länade mig för att snickra sönder en bil med sina pojkvänner, det gör inget. Men jag saknar. Hoppas på kramar, pussar å ett helvetesknull då han kommer hem.
Men jag har tidat för mig själv nu en liten stund. Fixa naglarna (som faktist börjar bli långa), läst, löst korsord och bajsat. Framsteg!

Börjar bli frisk också.
(Jag är fett okontaktbar över internet nu, I know. Men jag har nämligen blivit bonde på heltid.)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0