vaginan är kluven

Igår målade jag Annikas hall snorgrön, det vart... grönt, men dock fett snyggt! Jag tycker ju trots allt om grönt.
Min pappa var dessutom duktig och var med på tv igår. Han har tydligen varit med förr, fast jag var 2 cool för vetande. Och eftersom han var med på tv så bör det u brtyda att jag får ha honom som idol.
Jag ska nog ha det tills vidare, tills någon som är coolare uppenbarar sig.

Idag har jag varit världens bästa hemmafru också. Med de nya glasögonen på näsan så steg jag upp klockan sju imorse och tvättade för fullt. Har packat en massa också.. såååää. Jag är sån.

Håkan från färjan 'är fett bög och grymt äcklig, jag tror även att han gillar barn. Föresten så ska alla ha bebis, det känns som bajs, spya, gråt och sömnlöst.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0