Allt som allt

Vidare i livet. Nytt för idag.. Ja det är ju endel och jeg vet inte riktigt vart jag ska börja?

-Mamsen ringde på lunchen, de hade blivit påkörda bakifrån. Ambulansen kom, men det blev inga större men. Men de åkte ändå till sunderbyn. Mamma är ju nackskadad sen tidigare, och Mahtilda hade fått en chock och skadat svanken.
Ida och Peter måddde kenown. Typ.
Min bil däremot. Skroten nästa?

-Utvecklingsamtal idag, gick ändå rätt bra. Fick bra omdömen i kurser som jag inte bör ha så bra i och tvärt om. Men det spelar ingen roll, det är ju mitt ansvar och det är jag som ska fixa det. Mitt liv liksom.

- Marre har lärt mig lite finare, fulare ord. se Snuskhumor.

- Fick brev från Lustjakt.se idag. Jag är säljare. FETT! Så om ni vill köpa något, kontakta mig via mail eller telefon så fixar jag det. Har en katalog om ni vill kolla. (Jag berätar givetvis inte för någon vad ni köper!)

- Klas lagade mat, jag tände ljus. Det blev lite småromantiskt.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0