Detta visste ni inte!

Helt nytt, berättade min stora hemlis för Klas igårquell.

Jo, när jag ar liten, alltså, liten typ dagisålder..  Om det var bestämt att vi skulle åka bort eller så så blev jag destruktiv om jag inte ville.
Exempel:
Tanken var att vi skulle åka och bada efter lunchen, men jag kom på att det inte alls var kul att bada, vatten är ju blött och kallt liksom.
Då valde jag att gå ut och leka innan lunch, men i mina lekar gjorde jag allt för att lyckas bryta en arm så att jag skulle slippa.
Det dumma var att det alltid var en arm som skulle brytas, en annan dum sak var att jag faktiskt hade så kul då jag lekte att jag glömde bort att jag faktiskt skulle bryta armen.

IQ fittmås som min bror skulle sagt. Jag håller med!

Men tänk att det destruktiva livet började redan där.

Detta är god jul önskar Marrefjäll! (Typ världens sötaste tomte!)


Kommentarer
Av: fanny

fin header!

2009-12-21 @ 13:59:18
URL: http://fannythecuteone.devote.se
Av: Äckeltomten

Go JÄVLA jul!



Puss <3

2009-12-22 @ 14:09:43
URL: http://felplaceraad.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0