Dagen afklarad utan olyckor

Goder afton gott folk!
Tog mig ifrån skolan efter många om och men. Drog med Marre till mitt älskade kaffehak. Oroade mig för att vi skulle ha samma pappa, bilr som så svårt att gifta sig då. Hon försäkrade mig om att vi inte hade det.

Jag lämnade då henne till sitt öde kring två, drog på körskolan och hade teori. Kändes fett. Börjar vara på G nu.

Sen träffade jag fader vår. Shoppade julklappar, fast betalade nada. Tenk jo! Klas får många presenter. Överskred det överrenskommna priset också med några femhundra, men det är ju så roligt=)


Sen fick jag faktiskt träffa storebror med flickvän också. Åkte hem till dem för att slå in paket i lugn och ro, utan en Klas i bakgrunden som ska vara nyfiken. Vi var kluriga. Han fattar ändå inget.

Nu är egentligen tanken att han ska laga mat åt mig, men han började skruva i sin nya dator, och han lär ju snöa fast i några timmar.
NU ska jag spela!

GOD JÄVLA JUL!


Kommentarer
Av: Marre

Sicken jävla tur vi har! Hade blivit lite lessen i ögat om vi hade behövt ställa in... Kram!

2009-12-09 @ 05:55:26
URL: http://felplaceraad.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0