Hej hå!

Hej hej alla!

Vart dålig uppadtering igår, men Klutte fyllde ju år så jag hade en bra anledning till det!

Hur som helst ringde min svåger och sa "GÖR TÅRTA!! halvtimme!" eller liknande. Vi blev lite sena. Ankom någon gång.
Sen så hade peter faktiskt köpt hockeybiljetter åt oss. Så Vi drog med Klas på hockey. Han påstår att han inte gillar det men det gör han visst!

(Och jag har ju egentligen slutat med sånadär töntigheter för länge sedan, men måste erkänna att det var trevligt, vinst dessutom.)

Sen åkte vi tillbaka till svärföräldrarna där vi fikade med Frank & Isak (Ja, han som sjöng nationalsången på hockeyn. Det är Klas gamla vän)

Sen ble det en massa kort. Kort,kort kort. Jag vann inte en enda gång. Min tur är som bortblåst. Men en efter en började ge sig, tillslut var det bara jag och Ewe kvar. Jag gav upp ganska fort då jag insåg att jag sög och inte alls var med. Vad gör man klockan 2 på natten?


Javisst! Träffade vår gamla lärare Erik på hockeyn också, snackade en stund. Då han vände sig om sa Ewe sådär halvhögt "din vän där hade inte så snygg klädstil" (som ett barn!)
Kul för att han kallade mig duckface. Då förtjänar man det!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0