Hugg!

Ikväll blir det att ta det så lugnt som möjligt. Är så trött så jag et inte vad.
Klutteboy är fortfarande på gatan nedanför och spelar. (Tönt typ.) Men det är nog lika bra det, är inget vidare sällskap, och jag behöver lite ensamtid.

Blev bjudna norröver öer natten. Förstod inte så mycket, men tanken på att tillbringa natten i skogen hos en främling känns skräckfilmslikt & grymt oroväckande.
Så vännen som skulle dit fick åka själv. (Bra polare Jag och Klas är då?!) Fast jag skulle tro att de känner varandra sen förr.. Hoppas det.

Om 6 min börjar stenhuggaren. En filmatisering av boken med samma namn. Av en av mina favoritförfattare Camilla läckberg. Är peppad på att se hur filmen/serien blir. Gillar böckerna iallafall.
Det enda jag vet är skådespelarutbudet, kan säga att det kunde ha funnits bättre, menemene. Man ska ge alla en chans.

Jag Gustan min nya kamera.


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0