Jävlart bra

Har fått i mig lunch, kaffe och en massa luciträning. Jag är på topp!

Det kom hit farliga tyskar också, de satt med oss en stund på lunchen, de pratade och det var spännande. Sen kom det en ny flicka hit också. En stockholmsbrutta som hette.... STOCKHOLM! Eller så kanske vi kan kalla henne 08 eller nåt. Jag vet inte för hon går inte i min klass, det innebär att jag inte behöver engagera mig till 100% (smart!)

Mitt i luciaövandet så ringde Andreas, kändes fett. Kommer inte ihåg vad som var den riktiga anledningen till telefonsamtalet, men som vanligt tjatade jag om pengar. Och vi fick välja vilken dag spelningen skulle vara på. Jag hoppas på fredagen fortfarande.

Hursom hellst så är jag glad att han ringer till mig och gre mig direkt information. Jag har läst så mycket att jag inte riktigt litar på budbäraren, så jag vill helst ha all information direkt från källan.

Förresten så har jag tänkt berömma denne Andreas, han är en duktig man som ansvarar och ingen såndär som luras och har sig. Iallafall inte vad jag vet, hoppas på det bästa iallafall.

Nej men hur som hellst så är en bra kontakt alltid ett fetplus!

Nu är det HÅL!

Jag är fett kär i detta NoMotive för tillfället. Det går bra nu!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0