krussidull

Fick tillbaka min gamla dator idag. Nytt tangentbord också, asskönt dessutom. Känns som att trycka i.. gummi?

Har egentligen slutat, eller vi ska jobba hemifrån, stack Lisa A äro sjuk. (Kryepå) Men vänar på min penisgivare, han hade ändå möte på stan. PÖRFECT! Vi ska banne mig pussas sen.

Sen så har vi ju dagens körlektion. Gick väl inte så jättebra tyckte jag, men min körskolärare tyckte att jag var tillräckligt bra att vi bokade halken. FETT! Det är nära nu och jag är rädd.

Sen så är det Deceber, vilket innebär sista måaden för året. Det suger också, känns jobbigt. Har hunnit köpa klappz till mama och till Klus. Det fattas fortfarande några till Klas, till pappa och till pojkarna.

Med tjejerna blir det bio någon obestämd tid. Men jag längtar ändå.




Puss på livfet & på bejb

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0