mm kuk

Sajag att vi firade Lucia? Det gjorde vi iallafall, och vi var fett coola. Jag söng nog bara "domdomdomdomdom" och HOT TAMALE.

Minns nog inte, jag var fett stölgt.
Då Klus kommer hem blir det torpet, och sen blir det rep. Det är ju trots allt ganska coolt!
Och körlektionen gick fett bra förresten. Jag fick faktiskt höra "Jag är så stolt över dig!" Och sånt blir man ju alltid glad av!

Jag vet inte, men mina armar är som sådär spännande bortdomnade, huvudet snurrar och jag är sådär läskigt lycklig. Känns som ett haschrus fast bättre!

Och Grattis än en gång skitunge som föll år idag! Present inhandlad, gillar du den inte så behåller jag den, banne mig! PUss!







Cooltjejtölv som ser någolunda varvad ut!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0