Varför denna hufudvärk?

I stort sätt varje morgon jag vaknar så har jag ont i huvudet, inte smygande utan verkligen ont. Har funderat på detta och det finns tusentusen olika anledningar. Jag tror ju givetvis et värsta jämt, men så hemskt kan det ju inte vara?
Tänkbart:

-Hjärntumör. (De trodde att jag hade en förr, men jag var frisk som en nötkärna.)

-Snusbrist. I Vaket tillstånd så är jag oftast inte utan snus i mer än en timma. Ca 6h utan snus är en lång tid.

-Tandgnisslande. Klas berättade för ca en månad sen att han aldrig varit med om någon som gnisslar så mycket tänder som jag.

-Spänningshuvudvärk. Delar jag säng med någon så sover jag oftast ganska stilla, speciellt om jag blir omhållen. Jag har ont i ryggen i vanliga fall, då börjar jag spänna mig för att inte få ont och inte förstöra det  underbara = Onteskall.

Ja, jag kan fortsätta med detta, men man blir ju så deprimerad. Vad tror ni?

Kommentarer
Av: Marre

Stackars dig! Kan säkert vara en kombination av alla (förutom hjärntumören) Du har inte funderat på att besöka en kiropraktor? Min rygg blev mycket bättre efter att jag varit där...



Saknar dig! =)

2009-12-02 @ 19:44:33
URL: http://felplaceraad.blogg.se/
Av: shiet

Marre: Ha, ja det tror jag banne mig att det är. Ska dit direkt jag får pengar. Vem var du hos?

Vi ses idag bäjbi!<3

2009-12-03 @ 07:38:23
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0