ziggy!

Minns ni att jag berättade att jag hört att det var någon som ville in här tidigare, någon gång på sensommaren? Någon som ryckte i handtaget och sånt.
Jag vet vem det var!! KÄnns skönt att veta. Det var inte alls någon farlig typ, men det var någon som inte hörde hemma här. En gammal bekant som ville överraska och hälsa på.

Hur som hellst så sa Klas till honom att han inte var välkommen då bara jag var hemma. KÄndes skönt ändå. Inte för att jag är rädd, bara osäker och obekväm.



Över till andra trevligheter. Fick något ryck nyss. Städade, diskade (Okej, ställde ner i diskmaskinen!!) och bakade. Duktig flicka!

Kommentarer
Av: Gossip girl

Shit vad duktigt, haha .. jag känner mig som en lat människa när du skrivit att du bakat, diskat och städat :P!



SV: Paow och Kissie hatar inte varandra, men gillar inte varandra. Kissie & Dessie däremot hatar varandra. Så det blir hur som helst kul att se ;)!



Kram!

2009-12-15 @ 18:35:59
URL: http://hotgossips.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0